sâmbătă, 3 ianuarie 2015

M-am ocupat cu fericirea

Câteodată, tot ceea ce caut este timp. Așa se mai numește fericirea - timp. 

Timp departe de oamenii care nu mă inspiră, timp departe de amintiri dureroase, timp în plus pentru somn, dimineața, timp pentru mine, timp pentru plăcerea de a nu face nimic, timp potrivit pentru a primi iubirea lângă mine, timp de a avea timp. 

Suntem veșnic suflete în construcție - mai câștigăm timp în graba noastră de a deveni perfecți. Și asta, pentru ca atunci când lucrurile frumoase ce trebuie să ni se întâmple, în sfârșit se întâmplă, să le înțelegem perfect, să ne lăsăm cuprinși de nebunie. 

Nu lăsa timp deoparte. Nu. Ia-l pe tot. Ia-ți timp să te gândești doar la momente frumoase. Trezește-te în fiecare zi cu gândul că azi se va întâmpla ceva extraordinar. Dacă nici măcar tu nu crezi în ceea ce îți dorești, cine altcineva să o facă? 

Nu confunda drumul cu destinația. În orice loc unic ajungi foarte greu, dar o dată ce ai ajuns, vei ști că acolo trebuie să fii. Îți va aparține. Tu - lui și el - ție. Atunci, în sfârșit, vei putea dărui timp, vei dărui însemnătate. Acum, înlocuiește "loc"; gândește-te la oameni. Iubești cu adevărat atunci când prinzi viață prin cel de lângă tine. Am călătorit mult pentru asta, dar am ajuns în sfârșit ..acasă. 

E timpul să faci ceea ce îți face sufletul fericit.
E timpul să cauți.
.. însă, stii ... de cele mai multe ori nu vei găsi ceea ce cauți. Vei găsi ceva mult mai special decât atât. Și când în sfărșit ai ajuns la destinație, spune-le că: Până acum .. m-am ocupat cu fericirea. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu