duminică, 13 aprilie 2014

Când se termină cu adevărat dragostea?

Când am trecut într-adevăr peste? 
Mă tot gândeam: niciodată nu știu dacă am iubit cu adevărat persoana sau doar povestea din mintea mea. 
Oare avem dragostea perfectă în momentul nepotrivit? Îmi spunea cineva să nu mă întorc niciodată la o fostă iubire. E ca și cum ai reciti cartea preferată, deși știi deja care e deznodământul. Totuși, nu putem alege când să ne îndrăgostim. 

Uneori, podul pe care pășim se surpă chiar în fața ochilor noștri. Ne prăbușim, ne accidentăm sau murim. Reînviem de câte ori viața ne aduce față în față cu amintirile. Vorbe, gânduri, parfum, melodii, vară. De ce nu putem trece peste, oricât de multe răni am avea ? Nu e ciudat? Ne facem rău conștient! Unde e instinctul de apărare?!

Știu. Poate că în adâncul nostru simțim că lucrurile au rămas neterminate. Mai aveam multe de spus, de făcut. O noapte în plus nu ar ajunge. Nici măcar o viață. Suntem încurajați să ne urmărim visele și știm că atunci când credem cu adevărat, reușim ce ne propunem. E și dragostea asta un vis ...îl urmărim, orice ar fi.. ne prăbușim, ne ridicăm, dar nu ne oprim niciodată ..poate pentru că o dragoste ca a noastră nu se termină niciodată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu