vineri, 30 mai 2014

"Îi arăt eu ce a pierdut" sau despre falsa ta motivație după despărțire

Dacă suferi, trăiești în trecut. 
Dacă îți este frică, trăiești în viitor. 
Dacă în sufletul tău e pace, trăiești în prezent. 
Lao Tzu


     Când o femeie nu este suficient de puternică, va încerca să găsească o motivație prin care să își sporească încrederea în sine, să se regăsească sau să se redescopere, căutând în jurul ei. Va face lucruri nu din plăcere, ci pentru a demonstra celorlalți că poate. 
Ce câștigă de aici? 

    Hai să îți dau cel mai banal exemplu posibil. Mai știi povestea celor 3 purceluși? Și tu, ca om, reprezinți "o casă". Nu o construi din paie, doar ca să fie construită. Asemeni casei, sinele tău trebuie să reziste și să facă față multor furtuni, să îți permită să te bucuri de soare, dar și să îți ofere adăpost atunci când vrei să fii doar tu cu tine. Sentimentul de siguranță e cel care îți dă încredere, știind că orice s-ar întâmpla, ai cel mai frumos loc la care să te reîntorci: TU.

    Mă deranjează foarte mult atitudinea unor femei(poate chiar majoritatea), după încheierea relației în care au fost implicate sau în momentul în care sunt refuzate de un bărbat pe care îl plac: "îi arăt eu ce a pierdut", "îmi schimb look-ul, hainele, slăbesc". 
De ce nu ai făcut aceste schimbări în timp ce erai cu el? Îți spun eu de ce: pentru că nu a mai fost interesul tău să te mai faci plăcută din moment ce te-a cucerit. Și asta în vreme ce ținem cu tot sufletul să îi acuzăm pe ei că renunță să ne mai surprindă pe parcursul relației!

   Am văzut suficiente cazuri în jurul meu, în care femeile, în momentul în care intră într-o relație renunță la a mai fi ele, renunță la a mai fi cochete, la a face sport, renunță la tot ritualul de cucerire pe care l-au practicat înainte. 
Draga mea, lasă-mă să îți spun că aceasta este cea mai sigură cale spre despărțire! Da, știu, dragostea nu se rezumă la aparențe, însă, să nu fii surprinsă în momentul în care el va întoarce capul după toate celălalte femei de pe stradă, deși te ține de mână. Și de acolo se dărâmă tot: încrederea, liniștea, armonia. După despărțire, nu știu cum, ca prin farmec, îți regăsești motivația spre a deveni mai bună, mai frumoasă, mai atrăgătoare. Crezi că asta îl va face să îi pară rău. Să știi că de fapt, ceea ce faci acum nu este nicio demonstrație de putere, ci mai degrabă de naivitate. O femeie în adevăratul sens al cuvântului, va știi să rămână ea și în timpul unei relații, nu va lua dragostea celui de lângă ea "for granted", va privi fiecare zi ca o nouă provocare, o nouă oportunitate pentru a se perfecționa.

Renunță la a mai demonstra celorlalți ce au pierdut atunci când au renunțat la tine ci demonstrează-ți ție că poți fi mai bună în fiecare zi. Atunci când ești în echilibru cu tine însăți, cei din jur nu vor ezita să îți fie alături! 
E cel mai frumos mod în care poți să arăți celorlalți că te-au pierdut: FII FERICITĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu